Vinn en prenumeration av Nära Barn!

narabarn-w-a-nr4

Jag har nyligen fått hem mitt tredje nummer av föräldratidningen Nära Barn (som jag skrivit om innan här), och den fortsätter att vara så himla bra! Och vet ni? Jag har fått äran att lotta ut en prenumeration av tidningen!

NäraBarn_nr2-14_omslag-792x1024

För att vara med i utlottningen skriver ni ert namn i kommentarsfältet. Om ni inte lyckas lista ut hur en gör det (har fått några mail från folk som inte lyckats kommentera) så kan ni maila mig istället på kajsa.nordholm@hotmail.com. Jag drar en vinnare om en vecka, den 21:a september. :) Lycka till!

47 tankar på “Vinn en prenumeration av Nära Barn!

  1. Hejsan Kajsa! Kanske är detta min chans att få tag i tidningen. Har alltid varit slut på dem i de butiker jag kollat in.. då måste de vara något extra! :) Angelina Nyström

  2. Jaa gärna! Får man va med och delta från Finland? Om man betalar portot själv ifall att man vinner? :) Hoppas!

    Heidi Sjöberg

  3. Har i dagarna köpt mitt första nummer av Nära Barn och fastnade direkt. Så mkt att läsa. Vore toppen med en prenumeration. Håller fingrar och tår!

  4. åh jag har tänkt länge att jag skulle vilja prenumerera men har inte råd just ni, jag är gärna med i utlotningen. Patricia Helga Hasling

  5. Hej!
    Tänkte tipsa om att man nu kan få sin bm-utbildning betald på ryhov men det visste du kanske redan? Ha det gott! /Martina Fredriksson

  6. Åh vad jag skulle bli glad om jag vann! Önskar att den här tidningen fanns när mitt barn var pytte, så mycket mindre ensam jag hade känt mig.
    Ida Åström

Vad tänker du?